TURBOKOMPRESORU DIAGNOSTIKA, REMONTS UN RESTAURĀCIJA
Mūsu uzņēmums specializējas dīzeļdegvielas, benzīna, vieglo un kravas automašīnu turbokompresoru remontā un atjaunošanā. Mūsu uzņēmumā strādā augsti kvalificēti speciālisti ar vairāku gadu pieredzi, kuri veiks Jūsu turbokompresora diagnostiku un remontu, kā arī sniegs detalizētus padomus par visām parējām niansēm.
Mēs veicam savu darbu kvalitatīvi un sniedzam garantiju no 6 mēnešiem līdz 2 gadiem. Mēs strādājam operatīvi un vienas darba dienas laikā veiksim Jūsu turbokompresora remontu Viss darbs tiek veikts uz vietas. Mums noliktavā ir visas nepieciešamās rezerves daļas, kuras mēs pasūtām tieši no rūpnīcām.
Turbīnas sabrukšana ir citu transportlīdzekļa darbības traucējumu rezultāts! Mēs strādājam godīgi un apņemamies remontēt tikai tos turbokompresorus, kuriem patiešām in nepieciešams remonts.
Pierakstīties uz diagnostiku un remontu var, zvanot pa tālruni (+371) 27 457 457. Kā mūs atrast...
TURBOKOMPRESORA BOJĀJUMU PAZĪMES
1. palielināts motoreļļas patēriņš;
2. eļļas noplūde no turbīnas vai savienojošajām caurulēm;
3. palielināts degvielas patēriņš;
4. motora jaudas kritums;
5. paātrinājuma dinamikas pasliktināšanās;
6. svešs troksnis, slīpēšana vai svilpošana, kad darbojas motors;
7. paaugstināts izplūdes dūmu daudzums.
BIEŽĀKIE TURBOKOMPRESORA DARBĪBAS TRAUCĒJUMU CĒLOŅI
Turbokompresora darbība ir tieši saistīta ar motora un citu agregātu darbību. Vajag būt īpaši uzmanīgiem, veicot turbokompresora diagnostiku un noteikt darbības traucējumu cēloni. Ir nepieciešams novērst darbības traucējumu cēloni, lai pēc tam atkārtoti nevajadzētu remontēt turbokompresoru.
1.Nepietiekams motoreļļas līmenis
- viens no vissvarīgākajiem turbokompresora darbības elementiem ir eļļas sistēma, bez kuras turbokompresoru nevar efektīvi atdzesēt, kas palielina detaļu nodilumu;
2.Izplūdes sistēmas darbības traucējumi
- paaugstināta pretestība izplūdes sistēmā noved pie temperatūras paaugstināšanās turbokompresorā, kas noved pie sastāvdaļu pārkaršanas. Visbiežākais nepareizas darbības iemesls ir neefektīva kvēpu filtra darbība vai katalizatora/DPF filtra bloķēšana;
3.Sveša objekta iekļūšana
- visbiežākais iemesls ir bojāts ieplūdes filtrs vai motora (dzinēja) defekts. Šajā gadījumā bojājums ir fatāls, kas var izraisīt arī problēmas ar motora darbību un tā nomaiņu;
4.Nesavlaicīga motoreļļas nomaiņa
- savlaicīga motoreļļas nomaiņa ir svarīgs turbīnas izturīgas darbības faktors. Nesavlaicīgi veikta eļļas maiņa noved pie eļļas kanālu noplūdes un piesārņojuma;
5.Bojāts izpildmehānisms (vakuuma regulators)
- aktuators kontrolē turbokompresora darbības efektivitāti. Tā darbība ietekmē turbokompresora darba izturību.
TURBOKOMPRESORU REMONTA / RESTAURĀCIJAS PROCESS
1. Diagnostika
- no klienta saņemtais turbokompresors tiek pārbaudīts un testēts, vai tas atbilst veidam / modelim, piemērojamībai, vispārējam stāvoklim. Pēc tam turbokompresors tiek pilnībā izjaukts. Sastāvdaļas ar bojājumiem, izteiktu nodilumu, salauzti vai plaisāti, ar augstu korozijas līmeni tiek izmestas un netiek izmantotas turbokompresora turpmākā remontā / atjaunošanā. Katrai sastāvdaļai veic dziļo abrazīvo tīrīšanu, pēc kuras tā tiek pakļauta galīgās tīrīšanas un abrazīvo atlieku tīrīšanas ciklam automātiskā mazgāšanā, žāvēšanā. Pēc tīrīšanas komponentus pārbauda un apstrādā ar pretkorozijas līdzekli.
2. Sastāvdaļu diagnostika
- pēc tīrīšanas turbokompresora komponenti tiek atkārtoti pārbaudīti un izmērīti turpmākai lietošanai. Pārbaude ietver sevī: virsmu vizuālu pārbaudi, pirms tīrīšanas slēpto plaisu identificēšanu, sastāvdaļu mērījumus, kalibrēšanu un salīdzināšanu ar šablona paraugu, aktuatora (vakuuma regulatora) diagnostiku.
3. Rezerves daļu izvēle
- remontējot turbokompresoru, obligāti ir jāmaina: uzmavas gultņi, vilces gultnis, turbokompresora gredzens, kompresora gredzens, kompresora gredzena un blīves uzgriezni. Tādas sastāvdaļas, kā, piemēram, turbokompresora rotors, lāpstiņritenis, gultņu komplekts, ģeometrija, izpildmehānisms, maina pēc nepieciešamības vai pilnīgas atjaunošanas laikā.
4. Turbokompresora kārtridžu montāža un balansēšana
- sabalansēts rotors un lāpstiņritenis tiek samontēti gultņu komplektā turbokompresora kartridža formā un tiek piegādāti ātrgaitas balansēšanai.
5. Galīgā montāža un balansēšana
- sabalansētais kārtridžs tiek ievietots "gliemezī" (speciāls aizslēdzamais konteineris). Pēc aktuatora (izpildmehānisma) pilnīgas montāžas un uzstādīšanas turbokompresors tiek novirzīts aktuatora galīgai diagnostikai un kalibrēšanai.
6. Iepakošana un piegāde
- kad tas ir gatavs, turbokompresors tiek iesaiņots polietilēnā kopā ar uzstādīšanai nepieciešamajām blīvēm un pēc tam tiek iesaiņots kartona kastē. Pēc tam turbokompresors klientam ērtākajā un ātrākā veidā tiek nosūtīts pa kurjerpastu vai tiek izsniegts uz vietas.
7. Garantija
- turbokompresora, kā arī nomainīto komponentu remonta un atjaunošanas darbiem mēs nodrošinām 1 gada garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, ievērojot garantijas kartē norādītos tehniskās apkopes noteikumus. Dati par bojājumiem un iespējamiem cēloņiem, garantijas saistībām un vispārīgiem lietošanas ieteikumiem arī ir norādīti garantijas kartē.